کاوش

***جستجو های من***

کاوش

***جستجو های من***

شب عید

الان که دارم می نویسم سفره رو انداختیم  عطر سمبله تمام اتاق رو  گرفته  از همیشه عاشق تر شدم و سرزنده ترو

 حال و هوای  خاصی دارم که هیچ سالی نداشتم چون امسال واقعا سال نحسی بود  امیدوارم که امسال سال خوبی باشه

 

دوست دارم با یکی باشم و با اون سال رو تحویل کنم  ولی  اصلا .......    ولی جاش سیاوش گذاشتم "اشک یخی " رو

امسال سال خوبیه  در اصل راهی برای دوباره متولد شدنه  .....  شروع هر کاری اگه ندونی کجایی و کجا می خواهی بری سخته    پس شروع کن

امیدوارم که از اینکه تو  اینترنت هستین  و سال رو با اینترنت تحویل می کنید  لذت ببرید

 

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوفه چهارشنبه 1 فروردین 1386 ساعت 13:43 http://haramedelam.blogsky.com

سلام ...

فرا رسیدن سال نو و عید بهتون تبریک می گم ...

انشالله که سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و شادی

داشته باشید

در پناه حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد