کاوش

***جستجو های من***

کاوش

***جستجو های من***

تئوری فریب . ماسون ها


به تصاویر نگاه کنید ، از راست به چپ 1- ماسونی _شیطان پرستان)  2 - دزدان دریایی 3- مرگ یا خطر

چرا نمادهای ماسونی اینقدر شبیه نمادهای مشهور طراحی شده اند ؟ و چرا ! ؟ ایا جز برای فریب است . راستی چرا ؟

فرض کنید می خواهید به خانه عزیزی در شهری دور بروید ؛ به شهر می رسید ولی با کمال تعجب می بینید تمام خانه های شهر شبیه یکدیگرند ، تمام کوچه های شهر شبیه یکدیگر احداث شده اند ، نام همه خیابانها و کوچه ها شبیه هم هستند. در این لحظه چه اتفاقی برای شما می افتد ؟. . . . . . آری ؛ گمراه می شوید .

گمراهی چه فایده ای دارد و یا به نفع چه کسی است ؟ مگر نه این است که تمام پیامبران آمدند تا انسان را از گمراهی نجات دهند ، راه نجات و روشنایی و هدایت را به ما نشان دهند ؟! حال اگر در این شهر راه را گم کنیم ( گمراه شویم ) چه کسی باید به ما کمک کند ؟ می خواهید آدرس بدهید ،چه بگویید ! بگویید در کدام محل ، کدام میدان ، کنار کدام خیابان ایستاده و منتظر راهنما هستید ! از چه کسی بپرسید اگر کسی هم پیدا شود  شما را راهنمایی کند باز هم شما مقصد را پیدا نمی کنید ! چراکه تمام نشانی ها شبیه یکدیگرند .

آری شما در جهل بسر می برید ، در جهالت هستید با این تفاوت که در دوران پیامبران رسولان خدا شما را از تاریکی به روشنایی هدایت می کردند. بدست شما چراغ راه می دادند ؛ ولی امروزه شما در حالی که در روشنایی قرار دارید ؛ چیزی نمی بینید ! درحالی که آدرس را دارید مقصد را پیدا نمی کنید ؛ در حالی که راهنمایی

ادامه مطلب ...