کاوش

***جستجو های من***

کاوش

***جستجو های من***

مقابل به مثل آری یا نه ؟

مدت هاست ایران از فاش شدن اسنادی جدید " موسوم به اسناد کاغذی " از امریکا و اسراییل پرده برداری کرده است از طرفی عنوان کرده است که ما اسناد سری و فوق سری انان را در اختیار داریم !! 

و از طرفی براحتی دشمن تمام فعالیت هایش را براحتی انجام میدهد . 


جای بسی سوال است که این اشراف اطلاعاتی در چه زمانی تحقق می یابد ؟؟ زمانی که سهراب مرد یا زمانی که سهراب در آغوش پدر برای نوش دارو دست و پا میزند ؟ 


ترور یک به یک دانشمندان ایرانی نیز دلیلی براین مدعاست که آیا واقعا اشراف اطلاعاتی وجود دارد یا نه ؟ 


مسئله این است که چرا نباید مقابله به مثل کرد؟!, چرا زمانی که دشمن دستان ما را قطع میکند بجای ضربه زدن جانانه به دشمن طبق اصول نظامی , مظلوم نمایی میکنیم ؟ 


چرا جواب "های" دشمن را با "هوی" نمیدهیم تا دشمن بداند اگر کسی از ما را بکشد باید منتظر قتل عام و کشتار مردمش باشد ؟ 


چرا سپاه قدس عمل تلافی جویانه ای نمیکند ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
علی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 23:35 http://khamoosh242.blogfa.com

بهار...
دوباره آمدی...؟!
نمی دانم چرا...اما میعادمان را از خاطر برده بودم...
مرا ببخش...
امسال متاع قابلی برایت ندارم...
هیچ نکشتم...
ولی...سپاس
سپاس که بی هیچ چشم داشتی دوباره میهمان من شدی...
شاید هم من میهمان تو...؟!
از خدا می خواهم و هم او را شاهد می گیرم که در دیدار دوباره با دست پر به دیدار تو بیایم...
پیش از آن که تو بیایی...
آن گاه تو را در آغوش می گیرم و...
...
و اما تو ای سال کهنه
تو نیز موهبتی بودی که خداوندگار به من داده بود
ببخش که قدرت را ندانستم...
ببخش...
...
خداوندا از تو می خواهم که این بار سیاه روی نباشم...
...
و دیگر هیچ...

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین 1392 ساعت 22:26 http://hejab-zan.mihanblog.com/

با تشکر از حضور گرمتان
با افتخار لینک شدین

چشم در مورد اون مطلب هم که نوشتین یه مقاله میذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد