کاوش

***جستجو های من***

کاوش

***جستجو های من***

تئوری فریب . ماسون ها


به تصاویر نگاه کنید ، از راست به چپ 1- ماسونی _شیطان پرستان)  2 - دزدان دریایی 3- مرگ یا خطر

چرا نمادهای ماسونی اینقدر شبیه نمادهای مشهور طراحی شده اند ؟ و چرا ! ؟ ایا جز برای فریب است . راستی چرا ؟

فرض کنید می خواهید به خانه عزیزی در شهری دور بروید ؛ به شهر می رسید ولی با کمال تعجب می بینید تمام خانه های شهر شبیه یکدیگرند ، تمام کوچه های شهر شبیه یکدیگر احداث شده اند ، نام همه خیابانها و کوچه ها شبیه هم هستند. در این لحظه چه اتفاقی برای شما می افتد ؟. . . . . . آری ؛ گمراه می شوید .

گمراهی چه فایده ای دارد و یا به نفع چه کسی است ؟ مگر نه این است که تمام پیامبران آمدند تا انسان را از گمراهی نجات دهند ، راه نجات و روشنایی و هدایت را به ما نشان دهند ؟! حال اگر در این شهر راه را گم کنیم ( گمراه شویم ) چه کسی باید به ما کمک کند ؟ می خواهید آدرس بدهید ،چه بگویید ! بگویید در کدام محل ، کدام میدان ، کنار کدام خیابان ایستاده و منتظر راهنما هستید ! از چه کسی بپرسید اگر کسی هم پیدا شود  شما را راهنمایی کند باز هم شما مقصد را پیدا نمی کنید ! چراکه تمام نشانی ها شبیه یکدیگرند .

آری شما در جهل بسر می برید ، در جهالت هستید با این تفاوت که در دوران پیامبران رسولان خدا شما را از تاریکی به روشنایی هدایت می کردند. بدست شما چراغ راه می دادند ؛ ولی امروزه شما در حالی که در روشنایی قرار دارید ؛ چیزی نمی بینید ! درحالی که آدرس را دارید مقصد را پیدا نمی کنید ؛ در حالی که راهنمایی

دارید خانه را گم می کنید . به این جهل  ، جهل مدرن می گویند . جهلی که دنیای مدرن به کمک نیروی شیطانی اش و انسان های شیطان صفتش ( ماسون ها )برای شما برنامه ریزی کرده اند .

آنها برای به جهالت کشاندن شما برنامه ریزی می کنند . باور کنید آنها برای بچه هایی که هنوز بدنیا نیامده اند تا آنانی که لحظه های آخر عمرشان است برنامه ریزی مستمر و دقیق و کارشناسانه دارند تا فقط و فقط آنها را گمراه و نابود کنند .

چگونه می توان در این دنیا که هر لحظه دهها مقاله و علم جدید تولید می شود جهالت داشت ! مگر می شود ، چگونه ؟  آری می شود به

 شباهت های درون این عکس ها توجه کنید . چقدر شبیه اند . خود ما هر سه نماد را کاملا می شناختیم . زمانی که می خواستیم تصویری از آنان بدست آوریم ساعت ها در شبکه اینترنت گشت زدیم ولی دور خودمان چرخیدیم . آنها ما را هم که مطلع بودیم گمراه کرده و فریب داده اند . چرا ، چگونه ؟

جواب همین است . همزمان به شما اطلاعات درست و غلط می دهند ، شما دهها منبع موثق دارید ( هر منبع به یک موضوع می پردازد و در آن بحث نیز خِبره است ، حرفش نیز درست است .) که نتیجه نهایی شان دو به دو با هم تناقض دارد . چه می شود ! ؟

آری فریب می خورید . شما در روشنایی روز بدنبال خورشید می گردید ( این خیلی بد است ) .

این جهالت که سربازان شیطان (ماسون ) طرح ریزی کرده اند سابقه ای طولانی دارد که در قرن های اخیر به اوج پختگی خود رسیده است .
شما با زیر پا گذاشتن حقیقت به جهالت می رسید ! آنقدر به شما دروغ می گویند که قید هرچه راست است را می زنید ( شبهه می اندازند ، نسبت بد می دهند ، از کاه کوه می سازند ، پیراهن عثمان عَلم می کنند و . . .  ) کار به آنجایی میرسد که آنچه را که با چشم خود می بینید ؛ باور نمی کنید ._  به پوچ گرایی می رسید ، مشکلی که مردم اروپا در دهه های اخیر به آن پی برده اند و لذا سبب گسترش اسلام در آنجا شده است ولی اندیشه های پوچ آنان به جامعه ما با تمام نیرو از تمام جهت تزریق می شود _  شما فانوسی در تاریکی شب در دست دارید ولی از ترس اینکه مبادا با روشن شدن فانوس بر جهالت شما افزوده شود ، روشنش نمی کنید .

به روایاتی که در عصر ظهور است مراجعه کنید .

نترسید . خداوند قانون دارد هرکه با خدا باشد و دام های شیطانی را بشناسد و خودش را در آن ناندازد ، خدا با اوست . این را بدانید اگر می خواهید از دام صیادان در امان باشید فرهنگ ملی ، مذهبی و قومی خود را حفظ کنید .

خداوند فرموده است ” ما به انسان عقل داده ایم تا فکر کند و پیامبرانی که بشارت دهنده و بیم دهنده باشند“ . پس هرچه را که دیدید با عقل و منطق درست در نمی آید یا گوینده سعی دارد چیزی را از شما پنهان کند ، نپذیرید یا اگر شک کردید خودتان تحقیق کنید .

مثالی به روز از همین موضوع :

بدانید که ایرانیان در تمامی اعصار یکتا پرست بودند حتی زرتشتیان اعتقادی به وجود پیامبری به نام زرتشت در ایران دارند دوم اینکه سیاره زهره هنگام غروب نیز قابل روئت است ، و نورش در حوضچه معبد اناهید منعکس می شده ، لذا آنرا نشانه هدایت و روشنگری خداوند در زمین می دانستند و نور را می پرستیدند که بعد از ورود اسلام به ایران همه روی بسوی کعبه کرده و خداوند را پرستش می کردند ، شباهت های آیینی زرتشت به اسلام موجب شد ، ایرانیان اسلام را بعنوان دین مترقی تر و کامل تر بعد از تحقیق درباره آن بپذیرند . به دو نمونه از این

 شباهت ها اشاره  می کنیم :

1-       دربار ایران اعتقاد به طبقه اشرافی داشت لذا زنان دربار ایران از گفتگو با مردان منع شده بودند و اگر لازم بود ندیمه ها سخنان را منتقل می کردند و این ممنوعیت کاهش می یافت تا طبقه رعیت که زنان باید در پشت پرده با مردان غیر همسران ، پدران و برادران صحبت می کردند ؛ که اسلام امتیازات طبقه اشرافی را برداشت و حجاب را عمومی کرد یعنی زنان رعیت هم می توانستند مثل زنان اشرافی حجاب کنند .

2-       دربار ایران اعتقاد به وجود علم در دربار بود که اسلام این موضوع را نیز عمومی اعلام کرد لذا در سرتاسر ایران مراکز علمی و درسی برگذار شد

آنانی که به زنان و مردان ما آدرس مکتب ایرانی میدهند قصد شان این نیست که شما را به ایران باستان ببرند بلکه مسئله چیز دیگری است . می خواهند شما را با اطلاعات غلط گمراه کنند و سپس هر چیزی را که خواستند به عنوان ایران باستان به خورد مردم دهند ، زمانی که از هر دو ( اسلام و زرتشت ) زده و بیزار شدید _ در روشنایی روز خورشید را گم کردید _ بر تخت بنشینند و سواری بگیرند ، اندیشه های پشت پرده شان جز اندیشه های ماسونی چیز دیگری نیست .

آنها نمی دانند که در دوره رضاخان ، در ترکیه این ترفند با موفقیت انجام شد و همان زمان در ایران اجرا و شکست خورد و رضاخان در انجامش ماند .  چه برسد به شما . . . .                                                                                      تهیه شده توسط سربازان جنبش مَصاف

در این مقاله یکی از راه و روش فریب دادن را شرح دادیم . دلیل و چرایی اینها در مقاله بعد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد